رپکو "همراه راستین" صنایع

شرکت دانش بنیان سهامی خاص

تعمیرات تجهیزات ابزار دقیق

یکی از مواردی که در حوزه ابزار دقیق باید به آن توجه کرد تعمیرات دوره ای و کالیبراسیون می باشد. قطعات بعد مدتی کار کردن در اندازه گیری ها دچار خطا و انحراف می شوند در صورتیکه برای انجام دقیق فعالیت ها باید مقادیر درستی را اندازه گیری کنند. به همین دلیل قطعات را باید کالیبره کرد. برای تجهیزات ابزار دقیق مدت استفاده بین 6 ماه تا یکسال می باشد از این رو تیم فنی مهندسی رپکو در زمینه کالیبره و تعمیر قطعات ابزار دقیق فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه داده است.

برندهایی که ما تعمیر می کنیم

شرکت راستین الکترونیک پویا بعد ازانجام تعمیرات، 12 ماه گارانتی برای قطعات در نظر گرفته است

شرکت راستین الکترونیک پویا با نام گروه صنعتی رپکو در طول ده سال گذشته، همواره با ارائه خدمات و مشاوره های کاربردی در کنار صنایع مختلف بوده است.

[table id=1 /]

به دو صورت می توان ابزار دقیق را تقسیم بندی کرد. یکی از این فاکتورهای عملکرد می باشد. به عنوان مثال ابزارهایی که برای کنترل دما، فشارو.. به کار می روند به کنترلر معروف هستند. همچنین می توان این ابزار را از نظر پارامتری که این ابزار باید عملیاتی بر روی آن انجام دهید نیز تقسیم بندی می کنند. برای مثال ابزار دقیق های مربوط به دما ابزارهایی چون کنترلر دما، ترمومتر، نمایشگر دما و.. هستند. در شرکت فنی مهندسی رپکو تعمیر تجهیز ابزار دقیق از جمله سنسور، عملگر و… به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

در هر سیستم کنترل و ابزار دقیق علاوه بر اجزای اصلی، چند بخش مهم و اساسی وجود دارد از جمله:

مبدل:

به قطعه ای الکترونیکی که یک فرم از انرژی را به سیگنالی متفاوت از فرم دیگر انرژی تبدیل می کند مبدل یا ترانسدیوسر می گویند.

سنسورها:

به قطعه ای که سیگنال را از دنیای واقعی ما  شناسایی و اندازه گیری می کند سنسور می گویند.

عملگرها:

عملگر می تواند یک کلید، یک شیر و یا یک موتور باشد

نشانگر Display:

به وسایلی گفت می شود که سیگنال را نشان می دهد. در سیستم های ساده نشانگر می تواند یک فشار سنج و یا یک دماسنج باشد

گالری تصویر