رپکو "همراه راستین" صنایع

شرکت دانش بنیان سهامی خاص

تعمیرات تخصصی بردهای الکترونیکی

 

بخش تعمیرات تیم فنی مهندسی رپکو با توجه به داشتن دانش فنی، نیروی متخصص، تجربه و مهارت بالای مهندسین تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی را به صورت حرفه ای انجام می دهد. برخی از خدمات ما در این حوزه شامل تعمیر بردهایCNC، تعمیر برد اینورتر، تعمیر برد وایر کات می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

برندهایی که ما تعمیر می کنیم

شرکت راستین الکترونیک پویا بعد ازانجام تعمیرات، 12 ماه گارانتی برای قطعات در نظر گرفته است

شرکت راستین الکترونیک پویا با نام گروه صنعتی رپکو در طول ده سال گذشته، همواره با ارائه خدمات و مشاوره های کاربردی در کنار صنایع مختلف بوده است.

[table id=1 /]

بردها از طریق قطعات الکترونیکی که روی آنها مونتاژ شده اند کنترل می شوند. هریک از این قطعات ممکن است به دلایل زیادی از جمله استفاده از قطعات بی کیفیت، افزایش ناگهانی ولتاژ، کاهش ناگهانی ولتاژ و… آسیب ببینند. این آسیب ها سبب خرابی بخشی از برد یا کل برد می شود.

مشکلات بردهای الکترونیکی:

به طور کلی خرابی بردهای الکترونیکی به چهار دسته زیر تقسیم می شوند:

  • خرابی بلوک تغذیه

  • خرابی فیزیکی بردهای الکترونیکی

  • خرابی پورت ها

  • خرابی عملکردهای مدار یا دستگاه

خرابی بلوک تغذیه:

خرابی بلوک تغذیه در برخی از موارد با عوض کردن یک فیوز یا یک مقاومت ختم می شود. اما در اکثر موارد به همین راحتی نیست و باید نقشه مدار تحلیل شود تا با جزعیات کامل تری آن را بتوان بررسی کرد.

خرابی فیزیکی:

خرابی فیزیکی شامل ضربه خوردن برد یا سوختن PCB بخشی از مدار می شود. در صورت ضربه یا سوختگی اگر PART.NO مشخص باید قطعات آسیب دیده را تعویض می کنند اما در غیر این صورت برد به تحلیل بیشتری نیاز دارد.

خرابی پورت ها:

خرابی پورت ها می تواند به دلیل آسیب یکی از قطعات در طبقه خروجی یا ورودی مدار باشد.

گالری تصویر